eyy wtf

Börjar bara mer och mer att hata våran engelska och engelska lärare!
Vi gör INGEN nytta! vi gör bara massa töntiga uppgifter typ som idag;
Vi skulle dela in oss i grupper med 4st. sen skulle 2 vara poliser och 2 misstänkte så skulle man komma på en historia/frågor. det var det vi gjorde...vafan va vittsen?!?
Den enda "riktiga" uppgiften vi gjort är en bokrecension...
GE OSS MERA RIKTIGA UPPGIFTER TACK!

Just nu är jag så jeeevla trött. Såg klart på Robinson för ett tag sen. Tråkigt att de fanns en som alltid vann..då visste man ju att han skulle vinna hela skiten...prutt oxå

NU SKA JAG SOVA! OCH DESSA KLÄDER BAR MIN KROPP IDAG!


Kommentarer
Postat av: Jenne

Hej , är du intresserad av ett länkbyte? :)

2011-11-11 @ 11:11:03
URL: http://jennes.myshowroom.se
Postat av: Jenne

Sv; Okey,jag förstår :)

2011-11-11 @ 12:27:12
URL: http://jennes.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0