Box&Fys

Idag hade vi jobbigaste idrotten.

Jag skulle hålla lektion med Malin och Andrea.
Vi skulle köra Box. Men jag hade hand om uppvärmningen sen var jag med på Boxen för det skulle Malin hålla i.
Asjobbigt men kul!
Efter 1h med det var det bara att gå till nästa idrotts lektion.. Fys i 1h.. MF vad jobbigt.
Var så trött så jag inte orkade äta efteråt.
 
När jag kom till kungsör åkte jag och handla med mamma, så såg jag att dom hade mitt jävla iskaffe som jag inte trott funnits så jävla länge! Blev skit glad!!!
Så när jag kom hem tog jag ett glas...Asså gud..Började skaka som fan!
Aningen för att det var så gott eller för att koffeinet gick rakt ut i kroppen eftersom jag inte hade ätit nå :')
Blev så hettsig så tog ett glas till ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0