ångest och vilja

Mitt hår är jätte viktigt för mig. För tycker håret visar vem man är som person ungefär.
Är håret fint och inte slitet så vet man att den personen tar hand om sig själv osv.

Jag tar hand om mitt hår som fan. Har mina rutiner för att mitt hår ska må bra..och det är ju några stycken. Dessutom är min hårkvalitet så jävla bra (Y).
 Gillar att ta hand om mig själv! Inte för att det händer lika ofta som jag tar hand om andra som har de jobbigt eller liknande.

Men jag får panik ;o Var inte så jätte länge sen jag klippte mig. Men varje gång jag ska göra det så vill jag verkligen inte!!! INGEN får röra mitt hår! Men klippa mitt egna hår är verkligen inget jag skulle kunna göra själv..
Och nu kommer vi till de jag ville ha sagt; Jag vågar aldrig klippa luggen så kort som jag egentligen vill ha den >.> sjukt irriterande. Den blir ju för lång jätte snabbt efter det så då måste jsg klippa mig igen >.........> Därför tupperar jag "upp" den lixom så att den inte ska ligga i hela mitt ansikte.
Funderade lite på att klippa hellugg men vågar nog inte.. hade det förut men..ja.

Jag är för feg för att göra drastiska saker med mitt hår. Men det är lixom JAG. Att göra speciella saker och se annorlunda ut. Men får nöja mig med håret jag har nu tills modet kommer ikapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0