wake me up before you gogo!

Skolan idag började med att vi skulle köra volleyboll, men planen var upptagen ;/
Så körde vi först "GRÄS" men en boll ( det är som GRIS) den som förlora skulle äta ett grässtrå. gissa vem som fick göra det!! JAG.
Jag hade bara fått G när alla andra hade typ GR och GRÄ sen helt plötsligt förlora jag...:) mm jag är en kossa som äter gräs.
Sen körde vi kohagen eller vafan det heter :)

på entreprenörs lektionen skulle vi jämnföra 2 produkter och göra en plansch. Jag och Andrea jämnförde Hårfärger :)

Efter skolan åkte jag till Tuna park.
Köpte detta :) Blev typ en hel klädsel.. eller vad säger man o.o
ÄLSKAR mina turkosa skor<3


Kommentarer
Postat av: Gunnarsilja

I kinda like it. Thanks!

2011-11-21 @ 11:01:38
URL: http://gunnarsilja.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0