Vätskebrist/solsting

Som ni kanske fattar av rubriken har jag varit jäkligt mycket ute i solen.
Låg och solade i 4,5h i sträck..

Sen somnade jag när jag låg o solade ryggen, så vaknar jag och känner hur törstig jag är.
Går in till köket och tar ett glas vatten. Hinner inte dricka nått för allt började snurra, satt mig på en stol och då började jag må illa och höll på och spy.
Sprang in till toan och satt mig på golvet, sen helt plötsligt, blev jag blind! Jag såg ingenting, allt var svart!
Mådde illa allt snurra och såg ingenting.
All min färg i ansiktet hade försvunnit och jag kallsvettades som ett as.
Sen drack jag lite vatten och fick en kall handduk i pannan, så mådde jag bättre efter ett tag.

Det var det ABSOLUT värsta jag varit med om, jag svär.
Så glöm inte att dricka mycket nu när det är varmt och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0