fobi

Jag har en stor fobi för getingar och bin!
Det är det absolut värsta jag vet! Får panik när dom flyger emot mig eller om någon ba - en geting!
Då är det jag som är snabbast därifrån!
Har fått min fobi från när jag var mindre. Släkten var hemma hos oss sen gick jag och min kusin genom ett par buskar som vi har på gården, det var ju kul och klättra och springa runt därinne. sen ville jag gå in igen, men ingen anna ville. då gick jag in själv. och då trampar jag i ett jord-getingsbo och bara står där inne och skrek. fyfasiken. kommer ihåg hur mycket det sved, fy!

Vad har ni för fobier?


Kommentarer
Postat av: josefine

åååhh! :( direkt jag läste första meningen i det här inlägget så vart jag å tänka på den dagen! å jag minns hur jävla rädd jag va! :(

2011-05-30 @ 21:58:35
URL: http://josefinemargaretahennig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0