Ett år med finaste<3

Det jag och Marcus firar idag är att vi har varit tillsammans i ett år (A)<3
Firade det med att först åka till etuna och äta på Ming,NOM
Sen gick vi typ runt hela etuna för att vi kände för det ;D
Sen ville jag ha en klubba då köpte han klubbor för 26kr :')

När vi kom till kungsör gick vi en promenad till, miisii!
Sen fick vi hem till honom och då fick han öppna sin ett år present.
Han fick en diesel parfym och en 4mm töjning till hans andra öra :)
Och jag fiiiiiccck jäääääääääääääättttteeeee fina underkläder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dog!!!!!!!!!!!!!!!!
tack esking<3

Sen la vi oss och kollade på.....wait for it......eurovision song contest!!!
har inte sett ett enda avsnitt men kollade inte på hela heller.. :)
Såg början sen bytte vi. lite senare böt vi tillbax till den kanalen och jag ba....whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat för då låg tydligen sverige 1:a! :o då var vi tvungna att kolla klart:)

Jätte mysig ett års dag, jag är den lyckligaste i världen(A)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0