1år<3




Datumet jag aldig kommer glömma är den 15 maj 2010. Det var då du och jag blev tillsammans, den bästa dagen i mitt liv<3
Allt har gått så fort och är obeskrivligt lycklig över att få fira ett år med dig, Älskling.
Kan inte släppa mina tankar från dig, tänker på dig dag och natt, saknar sig konstant.
Kan vakna upp mitt i natten se att du ligger där och sover, och få tårar i ögonen. Du är så jävla fin och du är min, vill aldrig förlora dig någonsin.
Du har förändrat mig så enormt, blivit en så mycket gladare person enda sen du blev min.

Har sagt det förut och säger det igen, skulle det vara så att man återföds efter döden, då skulle jag göra vad fan som helst för att hitta dig igen. Hade du varit en blomma, skulle jag plocka var enda en tills jag skulle hitta dig.

Du är den vackraste ängeln, tack för att du finns<3

15/5-10 <3
Jag Älskar Dig Marcus Dollsén<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0