Torsdag

Idag har jag faktiskt inte orkat blogga direkt.. har inte orkat någonting idag :(
Ska lägga mig jätte tidigt idag bara för det (a)

Hade engelska på morgonen. Hade prov. Men klarade det jätte bra :D Jag är Duuukkkkktiiiiii
Sen hade vi entreprenör, gjorde NADA. uss så tråkigt :)

Men när man går på JB och äter på resturang Fortet får man äta Pannkakor med glass varje torsdag!!!!!!!!
Gissa om jag åt massor :'D NOM NOM!!
 Har inte tröttnat på det heller vilket är ganska konstigt :D menmen!

Min sminkning idag


Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: nice :D jag hade tänkt att göra stärnor först också ^^ men så kom jag på att typ alla tatuerar in stjärnor :O så jag ångrade mig :D

2011-03-03 @ 19:26:01
URL: http://epicfaiil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0