SVAR:

De frågorna jag fick va:

Vilka bloggar följer du? - Följer mina vänners, sen följer jag epicfaiil.blogg.se ganska mycket, så är det några sminkbloggar oxå:)
Har du piercing? - Japp, i tungan och naveln:)
Är du en höjdare på att laga mat? -Ehh, jadu. Lagar typ aldrig mat men när jag göre blir det awesome:D
Beroende av? - min pojkvän... OCH klubbor!!!! *droooolll*
Vad behöver du mest just nu? -Sova..:)
Äger du några converse? isf hur ser de ut? - Har inga :D:D Har nått fel i huvudet att jag inte gillar att ha det alla andra har.. vill vara unik!
Vad har du haft för hårfärger? - Har inte haft så många..typ haft blonda slingor i håret. sen mörkbrunt som är nästintill svart....:) Sen har jag för länge sen färgat hela håret blont och hela håret rött.. har jag för mig ;o
Men det var så länge sen så jag kommer inte ens ihåg hur det såg ut... lär ju sett ut som.. jag vet inte vad!
Vart köper du dina fina o coola kläder? - Olika ställen. Handlar kläder nästan överallt. Men mina ögon fastnar inte för det alla andra tycker är snyggt... därefter MIN stil:)
Vad har du för framtidsplaner? - Har inga :D
Hur ofta tvättar du håret? - Var annan dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0