your name is romance

Ännu en dag med massa sol! Gillas :)
Solade bara framsidan idag eftersom att min rygg och mitt ass är helt solbränd :)
Gjorde asont när solen lyste på ryggen, ajajaj ;o

Fram mot 5 åkte jag in till Kungsör och köpte glass med Söder:)
Efter 3 dagar av att bara gå i bikini så är det hur jobbigt som hellst att gå runt i kläder!
ville bara slita av mig allt och gå runt i bikini! Svettades som en heeeest!!
Vi gick runt och pratade, Sen träffade vi JOHANNA!!! <3333333333333333333333333333333333333
Trodde jag skulle dö, typ tappa hakan när jag insåg att de var hon :DDDDD

Har nyss tagit en dusch och ska smörja in mig med after suuun, aaaaaaaaaaaaaaaaahhh!
Och jag var smart! Har man inge kylbalsam kan man ställa in en body lotion i kylen ;) bra va?

Kolla ankorna! Deras fett hänger över!!! hhihihihihihihihihi (IDAS HUMOR!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0