naglar och bakeri!

Idag har jag inte gjort ett piiiiiiiiisss.
Väder har inte varit så jätte bra heller så.

Kände för och baka...ville baka nått nytt...jag bestämde mig för att baka vaniljbullar :)
tog 2h för mig att baka dom jävla cp sakerna!!!
Men goda blev dom :D

kolla vad söta dom är :( Så duktig jag är! Nu ska man ju ha på smör och socker på oxå men men..
Kolla lilla runda KLutt´N :''(


_______________________________________________________________________________
Newspaper nails

Försökte göra de kända "newspaper" naglarna men gick faktiskt inte bra....
Visst texten fasnade på nageln men om man rör de försvinner de så kan ju inte måla på toplack o.o
Ska försöka ta reda på hur jag ska göra för att få dom bra..:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör man sånna naglar?

2011-06-12 @ 19:39:20
Postat av: elin p3

fett cooolt o snyggt!! :D Kan du inte göra ett inlägg som du visar hur du gör?:D

2011-06-15 @ 19:29:40
URL: http://eliinpetre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0