lyckan man känner när man vaknar på morgonen och är ledig

Ledig idag, awesome.

fixade mig runt 2 och åkte till Köping för sommarjobbs intervju. men... allt var bara helt konstigt ;s
Var där i max 2 min sen ba - aja ringer dig sen så pratar vi då o.o

Sen åkte jag till kolsva och kollade hus. En jätte söt miisig lite stuga!!

Sen följde jag med syrran och handlade sen lagade vi mat och gjorde paj, NOM
Ska baka tårta på fredag oxå för ska fira brorsan på lördag :D
Han fyller egentligen på Nationaldagen men då ska han med sin bebis till Göteborg för att hon ska opereras.

Klockan närmar sig 23 och jag har ont i halsen... SKÖN-T.. nej:(
Nu ska jag kolla med min lill syrra om hon ville ha sitt hår färgat eller inte. hejs svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0