he-he

Det här roade jag mig med idag.
Ett nytt hål..trevligt.

_____________________________________________________________________
För er som undrade hur man gjorde newspaper nails, så vet jag ju hur man gör men får inte till det! Kanske använder fel material. men kan berätta hur man ska göra, och om ni får det och funka kan ju ni tipsa mig ;)

1.Måla naglarna med basecoat och 2 lager med någon ljus färg.
2. Klipp ut bitar av text i en tidning.
3. häll upp någon sorts alkohol i en mugg. tex whiskey,vodka. ( Jag använde ättiksprit)
4. Doppa hela naglen i spriten och ha den i i ca 30 sek.
5. Ta sedan upp fingret och tryck allt vad du har med en tidingsbit på naglen, Håll 15 sek.

Sen ska texten vara på naglen OCH man ska kunna måla på topcoat.
Det funkade inte för mig. texten gick bort så fort man rörde på nageln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0