13Månader'v'

Idag har jag och Marcus varit tillsammans i hela 13 månader!
Älskar dig beeebiiiiiii! <3

Så glad att jag fortfarande har dig! Så jävla rädd att förlora dig!
Låg faktikst och grät igår när du låg och sov, för jag ville att du skulle krama mig och säga att du älskade mig..Saknade dig redan då.

Har blivit så svårt att förklara för dig och få dig att förstå att jag fortfarande älskar dig lika mycket som förut.
Varför skulle jag inte älska dig lika mycket? Älskar dig mest av alla på hela den här jorden!
Du borde ju förstå när jag säger att det räcker med kramar och pussar för att få mig glad. 
Din närhet betyder guld för mig.

Älskar dig så obeskrivligt mycket. Lämnar aldrig din sida<3
<315/5-10<3

cpbildmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0