västerås

Nu ska ni vara glada att jag ens bloggar,kan berätta varför sen!
Lite sena men bra att ni kommer med saker jag ska skriva om nu med:)

Det som var bra idag var att jag fick pengar igår och då åkte jag och marcus till vås idag (y
Gick runt överallt och marcus var mera shopping galen än vad jag var, iiihii söt!
Vi åt på någon thai/kina resturant, hade inga pengar så tog de billigaste...vårrullar uuuuuwww. Mej ej gilla!
Sen köpte man en present till syrran oxå som fyller år snart...:)

Det va de jag köpte :)
Sen köpte marcus en överasknings påse från glitter, va massa saker i, bland annat..ett par jätte långa skinnhandskar... ;s

______________________________________________________________________________
Det f***iga som hände idag var att jag ramlade med moppen i typ 0km i timmen, MEN det andra fucking äckel handtaget gick av då. 400kr åt helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen skulle jag starta moppen, funka inte...
Rullade den sen råkade jag tappa den när jag skulle rulla in den i karporten. Skulle bära upp den sätter benet mot den kokheta motorn och bränner sönder benet. FYFAN VAD ONT DE GÖR! Fuck! Tänk dom som får hela kroppen brända...ajfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0