fli..pojkvän?

Igår åkte jag hem till Marcus som vanligt inge speciellt sådär.
Satte mig i sängen och så säger han - välj vilken keps jag ska ha imorgon.
Jag ba - nej, gör de själv. Han ba - nej jag tar på mig kläderna jag ska ha imorgon sen får du välja keps till de. *börjar byta om*

Då slog de mig, va fasiken håller han på med.
jo jag vet han är jämnt sådär att han måste bestämma vad han ska ha för kläder dagen innan, själv kastar jag bara på mig nått lixom, big deal? o.o
Sen gick han och ÖPPNADE sin garderob och tog fram En av sina typ 6 kepsar (om inte flera) och ba - ska jag ha den. jag ba visst visst. Så insåg jag en till sak. Han har fan mer kläder än MIG??! Hallå jag är tjejen här?!
 Och dessutom 64747 dubbelt så stor garderob än mig ;s

Sen gick de en stund och jag funderade varför de va sådär. så kom Marcus in med 3 par skor. 2 som jag kände igen sen 1 par nya skor.. han ställde dom glatt i sin SKO SAMLING. Så ser jag ju att han har FLERA skor än mig?!?!
Vad i helvete...Låt bilderna tala för sig själv.

Så ser ni ju oxå att han har mera ordning än vad JAG har........
Notera att jag var tvungen att stå längst bort i rummet för att få plats med garderoben i bild..
En dörr är t.o.m stängd.............................!!!!!!



_________________________________________


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E - allt om foto, mode & min vardag.

Allt bra gullet ? några sommarplaner än :)?

2011-07-06 @ 12:24:39
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E - allt om foto, mode & min vardag.

- de är bra, ska också t stokckholm någon dag :D!

2011-07-06 @ 13:01:24
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0