PINK LEAOPARD

Jag har gjort en ny nagel design:) Eftersom att jag inte kan filma hur jag målar mina naglar, och jag glömde att ta kort på hur jag gjorde, har jag försökt visat i paint! :D
BRA VA!!?

Skriftlig beskrivning;
1. Ha på en basecoat och låt torka. Måla sedan på antingen en silveraktigt lack eller ett vitt nagellack på alla naglar.
2.Sätt en tejpbit så att du får en sne kant högt upp på nageln, vid nagelbandet. Måla sedan den ytan med rosa lack. ta bort tejpen och låt torka.
3.Häll ut lite rosa nagellack på en plasttallrik eller ett papper. Ta ett lite smalare verktyg och måla prickar ganska tätt där det fortfarande är vitt. låt torka
4.Häll ut svart nagellack på en papperstallrik/papper. använd en tandpetare som verktyg och måla halv cirklar runt de rosa prickarna.( kanske fattar bättre om ni kollar på bilden) Låt torka. Ha sedan på topcoat.
KLART!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar om man kan "sno" din idé med leopardnagellacket ? :)

2011-02-01 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0