Marcus <3

Varje andetag betyder allt för mig. Skulle kunna sitta hela dagarna och titta på när sover, och höra dina djupa andetag.
När jag vaknar upp på morgonen och ser att du ligger där bredvid, vet jag att jag är den lyckligaste flickan i världen.
Varje kyss varje minut du ger mig, får mig att falla djupare. Djupare in i en trans, som får mig att bara se dig. Den perfekta för mig.
Att förlora dig skulle vara min undergång. Att ens vara ifrån dig på dagarna sliter på mitt hjärta. Jag behöver dig, dag och natt.
Du är det vackraste jag har, min ängel. du får mig att känna evig lycka, älskling.
Jag kan inte se min framtid utan dig. Det skulle inte vara så som jag ville utan dig. Jag är redo att offra precis allt för dig. Du är mitt beroende.

Ska aldrig göra dig besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0