Usch och Fy

Idag har varit en av de tråkigaste dagarna ever. Usch&Fy
Lilla Ida Heest blir ledsen!

Nåväl! Snart börjar skolan igen.. 2 dagar kvar på lovet.
Och jag är nog den ända som inte är jätte sugen på sommarlov.
Visst sommar vill jag ha nu och året om!
Men som mitt lov har varit så vill jag nog inte vara ledig nå mer. så uttråkande.

Imorgon är det lördag, hoppas jag kommer ut ur huset då i alla fall.
Börjar snart klättra på väggarna...
"na na na na na na batman!... oh wait.. spiderman..."


Kommentarer
Postat av: Ehlin

Sooet bild !

Gör du ? :D

2011-02-25 @ 21:51:08
URL: http://lifeofehliin.blogg.se/
Postat av: FrEdDiE :D

duuuh äääh sääät :D

2011-02-28 @ 08:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0