måndag!

Har äntligen fått headern där jag alltid velat ha den! HURRAYYY!!
Men är ändå inte nöjd, ska ändra bakgrund och allt sen när jag orkar.. får se när det blir :)

Första dagen i skolan efter lovet! Var ganska jätte trött men de var super skönt att va tillbax i skolan!
Ville bara börja jobba massor och skriva :D Jätte konstig är jag! I know! (A)

De ända man hade idag var Datakunskap, vilket inte var så jätte kul menmen :)
Sen har vi ändrat lite i vårat schema. Kommer ha idrott på fredag FÖRMIDDAG( om vi inte får ändra till eftermiddag) I stället för Tisdag eftermiddag ;o Jätte jobbigt tycker jag!
Vi ska lixom ha isvak snat! Heter det så?? ;ssss neej?!
Vi ska i alla fall hoppa i ett hål i isen och försöka ta oss upp ;D Men kul och fixa om sig helt bara för att man har lektion efter! nejtack!

Såhär såg jag ut idag!
Ser ut som jag bajsar på mig på bilden till vänster, HIHII!


Kommentarer
Postat av: FrEdDiE :D

Grymt :D gör inte för mycket i brallan bara :$

2011-02-28 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0