c-c-come on and dance with me!

Fråga från amanda;
Jag har en dum vana med att bita på naglarna, men nu ska jag sluta, men naglarna är väldigt tunna och går av, vet du något bra som stärker naglarna?
Finns photoshop att ladda ner gratis?

Svar; Man kan ju köpa ett nagellack som ska smaka öronvax som är typiskt för att sluta bita på naglarna. Men jag ska säga dig att jag också var nagelbitare engång i tiden! Började väl med att jag lät en nagel växa ut, typ lillfingret. sen lät jag en till växa.. o.s.v. Sen hade jag ALLTID tuggummi, så jag hade något annat att bita i än mina naglar.
Jag vet inte riktigt om det finns någonstans man kan ladda ner ps gratis. men om någon har en skiva med ps på kan du ju bara låna den och installera. Eller om någon bränner en skiva med ps på.
--------------------------------------------------------------------

Äntligen fredag.. och LOV! :D AWESOME!!!!!!
I skolan gjorde man typ ingenting, Skönt(y

Har skrattat hela jävla dagen, helt sjukt vad allt var kul idag ;''D

Vet inte hur kvällen blir, antagligen bara sitta hemma.. kul, nicht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0