Svar på frågor

Elin
hur 'håller' du det så långt?!?! (håret)
använder du någon speciell produkt eller har du haft långt sen du var liten? :3

SVAR; Har haft centimeter kort hår faktikst.. eller ja, typ 5 cp max. Men mitt hår växer som ogräs så mja. Har ju lagt upp en video på vilka produkter jag avänder.

vilken är din favorit stil? :3
SVAR
: har ingen speciell favorit stil. men gillar dom som har sin egan. Våga vara annorlunda.

vilken slags musik lyssnar du oftast på?
SVAR:
Lyssnar på olika jämnt, så finns inget jag lyssnar "mest" på. Men lägger ju upp musik på bloggen och det är sånt jag lyssnar på :)

 bitta
varför är du ett kluttmari?
SVAR
: För jag gillar det OKEY!

varför händer det oss alltid olyckor när vi äventyrar?
och framför allt, varför asgarvar vi åt olyckorna?! :(
SVAR
: för vi är så dåliga och gud vill oss illa! 

Fella
undrar en sak över ditt hår, hur du har fått det så långt, om du har gjort något speciellt med det eller om det bara vuxit med åren? :)
SVAR
: Mitt hår växer som ogräs som sagt. Men toppar mig så ofta jag kan. Men du kan ju oxå ta och kolla på video jag la upp för ett tag sen där alla hårprodukter jag använder finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0