städ kärring

Jag har städat i flera timmar idag! HELT själv!
Kände mig verkligen som en städtant ;o
Som tex när jag hämtade massa rengörinsmedel och stoppade ner de i en hink. Sen tog jag skurmoppen och hinken och gick iväg och skura satan på golven,väggarna,handfaten..ja överallt. T.O.M Toan! Nom..
Och har kommit på att klorlukt gör mig illamående..:)

Nu har jag precis färgat syrrans hår.. Förra gången gjorde hon en avfärgning på sitt svarta hår.
Det blev blond utväxt och mörkbrunt hår..inte en hitt kan jag säga. Men nu tog vi en brun färg som vi la i utväxten så ska se hur de blir :)

Nu är det bara mitt rum kvar att städa så bäst att jag gör det.
Varför är alltid ens egna rum det absolut tråkigaste stället att städa på?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0