you had my heart inside your hand, and you played it to the beat..

Som sagt, fredagen började och slutade dåligt oxå.
Sämsta fredagen på länge vill jag lova!

Så sov man så himla galet dåligt inatt oxå. Drömde bara massa mardömmar hela tiden.
Sen till sist vågade jag inte somna om så då gick jag upp...


14. Mina drömmar.

hm.. har inga speciella drömmar...De enda jag känner att jag måste ha är någon vid min sida som alltid kommer älska mig.  Vill gifta mig lycklig och de ska hålla hela livet ut. Jag tror på evig kärlek och vill ha någon som oxå gör de. Vill inte va typ gamal tant och ensam...då ska jag ha min gubbe där som jag fortfarande älskar :) Älskar gamla par!!! Så söta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0