så vare de där med frågorna..

har glömt i 2 dagar att svara på frågor så dom får komma nu :)

7.Min bästa vän

Tror faktiskt jag bara haft en riktig bästa vän. Just nu känner jag att jag inte har någon, men jag har riktigt goda vänner! Så nå mer om de finns de inte att säga!

8.Ett ögonblick du minns

Har många minnen jag bara älskar! Men här är ett:
Minns en vanlig vardag..när kan de varit.. förra hösten kanske. Pratade med en kille jag gillade då jätte mycket..och som jag ÄLSKAR nu! Marcus såklart! Ja iaf, vi bestämde oss för att träffas vid skillinge (en badplats i kungsör), kom först dit så väntade på honom. Pirrade så jävla mycket i magen när jag hörde moped ljudet och såg han komma. Vi satte oss på bryggan med en filt. De blåste och var lite kallt. Älskade den där närheten jag fick just då. Och har aldrig haft så stor lust att pussa någon i hela mitt liv som när vi skulle hem sen!!! Men vågade inte :'')


Kommentarer
Postat av: Nadia :3

Sv: Åh vad roligt att du tycker det, det glädjer mig! :D



Ah okej "/

2011-08-21 @ 20:34:02
URL: http://blibble.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0