körskolelektion

Idag ska jag på min första teori lektion(Y)
 Måste ju varit på alla tills januari så jag kan ta körkort dirrrr när jag fyller :)

Kom hem för bara ett tag sen och har duschat. nu är de bara att fixa sig.. orkar dock inte fixa håret så..:)



3.Mina föräldrar

Som om man vill läsa om de O_O
Aja min mamma,Carina.. är arbetslös, fast kör tidningar klockan 2 på natten,uss :) Finns inte så mycket att säga om henne tycker jag...eehhheheheh.
Finns mer och säga om min pappa, han är nämligen rikskändis. Lite jobbigt om man går med han någonstanns och alla ba hejhej, dels pinsamt dels drygt.. Han heter Dan och är den så kallade mustaschmannen. Han tävlar i Mustasch tävlingar O_O var har jag för pappa?
Han är typ aldrig hemma och jobbar på sitt egna företag biluthyrning/ölbryggeri, bra blandning huh?
Jaja, nu vet ni lite om mina föräldrar :)

pappii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0