klutt

Har typ inget att skriva. Är med eski som typ är sjuk :/
Nu är de mindre än 1 vecka tills jag börjar skuulan. Ska klippa och färga håret inom den veckan! Ett måste!!
Har som sagt inget att skriva så... uppdaterar senare om de händer nå kul;)


5. Vad är kärlek?

Ja vad är kärlek. De jag känner för marcus är äkta kärlek, de vet jag. När man kan sakna någon fast den sitter bredvid..man tänker på den hela tiden fast man inte är medveten om de. förälskelse är något helt annat. De är de där med fjärilar i magen och allt. Men kärlek är när man bara kan vara med den personen man älskar..som man är...Ja som nu sitter helt skabbig och bryr mig inte om att marcus kollar på mig. tänker inte att jag måste fixa håret eller nått.
Vissa människor har svårt att säga - jag älskar dig. De är rädda för de.
 Jag säger till marcus dagligen att jag älskar honom och menar de fult ut<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0