Kalas för hela slanten

Idag fyller min stora syrra år :D Grattiiis!<3
Ska till henne halv 7 idag och äta gott! :')



Ska börja med den klassiska 30 frågor i 30 dagar så att ni ska få lära känna mig bättre :)
Den första  lyder såhär;
Dag 1 – Presentera mig själv.

1. Jag heter Ida och bor utanför kungsör med min mamma,pappa och lillasyster. för övrig har jag en store bror och store syrra! Mina intressen är såklart att måla naglarna, fixa med mitt hår,leka med djur<3,umgås med mina vänner och pojkvän som man snart varit tsm med i 15månader! Jag är en rolig typ och de är de många som säger, har en så sjuk humor och gillar att göra bort mig så skratta får jag folk och göra. De va nog allt om mig som jag kom på nu..:) undrar ni nå mer är de bara fråga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0