hundkalas

Idag gick man upp 9....fyfan.
Åkte och handlade saker till torsdag samnt en hårinpackning som ska testas snart :D
Nu tänker ni kanske - torsdag? vad händer då? DE SÄGER JAG INTE :)

När man kom hem från handlandet så kom syrran med sina 2 hundar OCH en chiwawa papillon!
SÅ JÄVLA SÖT! PRECIS EN SÅN JAG VILL HA!!
Gaah vad söt :'( den hette trixy

Lekte jätte mycket med den. Sen gick Bubba (den svarta-dobberman/pitbull+nå annat tror jag) ner till stranden där de va ett gäng ankor.. och han skringer som en galning och jagar dom! Simmar ut i vattnet hur långt som hellst och bara jagar den där cp ankan som inte flög därirfån!! Sen efter typ 20min så kom han äntligen in ;O Gud!

Har städat massa idag oxå, inte så kul.
Men nu ska jag duuscheeeliduschuschsucusca :)


Kommentarer
Postat av: Syster Anna =)

Va fina foton, jag vill ha =)

2011-10-06 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0