Hiss&Diss

Nu har jag gjort en till hiss&diss, va bra jag är...:)

Jag DiSSAR ohälsosmat smala tjejer och killar.
Jag tycker inte man ska vara jätte smal. Tycker man bara ser ohälsosam ut. Tycker inte man ser snygg ut om man ser varje kota av ryggraden, eller alla revbenen. De är ganska läskigt och snusigt att se.
 Ät istället för att svälta er!

Jag HiSSAR vältränade och mulliga tjejer och killar!!
Tycker man ser hur mycket mera hälsosamare ut om man är vältränad eller mullig.
Kolla på bilden med de 3 tjejerna på. Hon som är "Störst" av dom är nästan den finaste ;o
Istället för att banta kan man ju träna istället? Personligen tycker jag de är as snyggt med magrutor på både tjejer och killar. (dock tycker jag inte kille på bilden är snygg, för mycket muskler :'D )

Så har jag rätt eller har jag rätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0