first day at school

Första dagen i skolan avslutad, var bara där 1h..:)
Ska hända massa saker som jag inte orkar komma ihåg ;o
Ska typ campa i skogen nästa vecka sen skolfotto då oxå.
Sen typ UF i början av SEPTEMBER?! Skojar dom eller o.o
Sen ska vi ha praktik...tror dom att jag har tänkt över sommaren på skolan eller? Tror dom att jag vet vart jag vill praktisera eller vad för UF jag vill ha. Jävla cp.

Sen kan ni ju kolla bilderna som kommer nu..
(11.De här hade jag på mig idag)
Jeans,jeans shorta,linne.simpelt. Bilden är helt cp men orkar inte


MWOOHAHAHAHHAHAHHA


10. Mina syskon.
Hade skrivit typ värsta bibeln om mina syskon.. men de försvann.. så tror faktikst jag hoppat över den här. kanske skriver de senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0