The moment of truth.

Nu ska jag erkänna en sak.. som kanske några av mina läsare redan vet men... iaf här kommer det.

JAG HAR INTE FACEBOOK OCH ÄR TOTAL EMOT DET.
Läs om ni tycker det verkar intressant. annars kan ni bara bläddra ner och kolla vad som finns längre ner..:)

För det första invaderade ungdomarna VUXEN SIDAN facebook, och gjorde det till.. som alla andra sidor till en ungdomssida.
Låt vuxna oxå ha nått ifren för fasiken! Ska dom behöva gå in på typ matchaffinity bara för att dom vill snacka med andra vuxna. Idag blir det såhär. " åh, ja just det.. underbara lisa från min höstadie klass! Hon måste jag leta upp på fb.*lite senare* men hallå.. det här är inte hon. det är en 15 årig flicka.." fattar ni vad jag menar?

För det andra, ni som har facebook LEVER i det. Ni har HELA erat liv därinne! Ni kommer bara ihåg folk som fyller år om dom har fb, för där står det ju! Ni lär ju lixom bara tänka på er själva när ni inte ens kommer ihåg när mamma fyller år förens ni ser det på fb. oops.

Och sen har vi den tredje saken som jag tror kommer hända. om ca 5 år om inte mindre kommer inte fb finnas längre. och vad händer då. jo alla med fb kommer vara så jävla vilsna. kommer inte kunna komma ihåg allt, för det stod ju på fb. kommer bli galna för att man inte vet vad som händer 24/7. men vem fan bryr sig om Martin ska gå och ta en dusch?!?!?!? Och har ni helt glömt bort att det finns telefoner. ooh wait. ni har fb i telefonen oxå!!! men man kan faktikst hålla säg uppdaterad genom att vara med sina vänner IRL och prata om allt som hänt. damn.

Nu har jag fått ut det..:) Och tänker inte kolla igenom efter stavfel för det orkar jag inte just nu:)

Bär min tröja med stolthet.


Prövade på detta idag :)

Borstade tänderna medans jag grät :D Det var något nytt. var väldigt konstigt och jobbigt.
Nej nu ska jag lägga mig och plugga. hejjjjjs


Kommentarer
Postat av: "Linn

Alltså.. Bara för att man har fb betyder det inte att man inte vet när ens mamma fyller år? vissa som har fb kanske inte är inne 24/7.. Tycker faktiskt att det är taskigt att inte skriva något i stil med " såklart är inte alla så, men dem flesta " Så svårt kan det inte vara...

2011-04-16 @ 20:29:22
URL: http://lifeoflinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0